Bez względu na to, jak bardzo dbasz o swój samochód, jak długo nim jeździsz, jakiej jest marki i ile za niego zapłaciłeś, Twój pojazd zawsze jest narażony na działanie korozji. Niestety ochrona przed korozją proponowana przez producentów samochodów nie jest dostosowana do naszych warunków klimatycznych, a czasami zdarza się, że jest po prostu słabej jakości.

Pod wpływem czynników chemicznych i mechanicznych, na które narażony jest każdy samochód, powstają ogniska rdzy, które z czasem mogą przerodzić się w poważny problem i narazić Cię na dodatkowe koszty. Zabezpieczenie przed rdzą powinno mieć charakter prewencyjno-ochronny, dlatego też warto zadbać o dodatkowe zabezpieczenie przed korozją, które znacznie wydłuży czas eksploatacji samochodu, obniży koszty serwisowania oraz poprawi jego wygląd.

Odpowiednia konserwacja i mycie podwozia może zapobiec rozprzestrzenianiu się korozji. Także w trakcie zimy i na wiosnę ważne jest, by skorzystać z takiej usługi.

Ceny kompleksowej, zimowej konserwacji samochodu są różne, decyduje tu rodzaj używanych środków, wielkość auta czy stopień skorodowania poszczególnych elementów.
W przypadku małego auta cena zabezpieczenia podwozia zaczyna się od 450 złotych, dokładne ceny możemy podać po oględzinach pojazdu, po wcześniejszym umówieniu się. Czas jaki potrzebujemy na wykonanie takiej usługi to około 2 dni robocze.

 

DLACZEGO NIE POWINNO SIĘ WYKONYWAĆ TAKIEJ USŁUGI SAMEMU?

Profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne nie jest możliwe do wykonania we własnym zakresie. Dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy dzięki odpowiednim produktom i warunkom warsztatowym są w stanie zażegnać ten problem na dobre. Profesjonalna konserwacja profili zamkniętych i konserwacja podwozia wydłuża czas eksploatacji pojazdu, zmniejsza koszty serwisowania, poprawia bezpieczeństwo i wygląd samochodu.

 

JAK PRZEBIEGA PROCES KONSERWACJI PODWOZIA?

– demontaż nadkoli, osłon i elementów plastikowych
– mycie podwozia lancą wysokociśnieniową
– osuszenie podwozia sprężonym powietrzem na podnośniku kolumnowym
– zabezpieczenie folią i taśmą elementów nadwozia w celu ochrony przed zapyleniem
– usunięcie ognisk korozji i pozostałych zabrudzeń za pomocą szczotki drucianej lub krążka drucianego na wiertarce w zależności od potrzeb
– odtłuszczanie podwozia za pomocą zmywacza silikonu
– naniesienie podkładu antykorozyjnego
– naniesienie środka konserwującego wnętrza profili zamkniętych za pomocą pistoletu
– naniesienie środka konserwacji podwozia za pomocą pistoletu
– naniesienie powłoki ochronnej zapobiegającej ścieraniu się środka konserwującego za pomocą pistoletu
– samochód pozostawiony do wyschnięcia
– montaż nadkoli, osłon i elementów plastikowych
– samochód gotowy do odbioru